(Android/iOS) Mario Kart Tour hakkerointipeli (rajattomasti kristalleja)
Mar 16, 2022 10:37:12 GMT -5
Post by teyprefearcases on Mar 16, 2022 10:37:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mario Kart Tour ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mario Kart Tour IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (rajattomasti kristalleja) ▞▞▞
▞▞▞ Mario Kart Tour 2022 version ▞▞▞
Tosi kiva mario peli suosittelen
Mukautettuja tilastoja ja erityisesti vimmaa ei pitäisi sallia verkossa. Ei ole hauskaa lähteä luokasta tai jäädä luokituksen ulkopuolelle. Ne toimivat erinomaisesti yksinpelihaasteessa, ja niiden pitäisi pysyä yksinpelissä.
Peli on hauskaa ja kaikkea, mutta uskon, että se voisi parantaa, säätimiä on vaikea käyttää ja niihin on vaikea tottua, mielestäni sinun pitäisi lisätä joystick, koska tämä on mobiilipeli.Kaiken kaikkiaan hyvä ja hauska Ainoa asia, jonka voin sanoa, Android-käyttäjältä peli kaatuu usein. Se voidaan korjata tyhjentämällä välimuisti, mutta jokin asennuksen poistaminen ja uudelleenasennus toimii. Laatu ei ole 100 % (grafiikan suhteen), mutta Mario cart on täällä hyvin edustettuna.
Tosi hyvä peli ohjaus on vaan outo voitteko tehä paremman siitä /very good game but controlles are weird. Voisitko parantaa sitä?
Tosi hauska peli! Erittäin hauska peli! Pystyy pelata monella hahmolla ja kivoja erilaisia mäppejä! 10/10
Todella hyvä peli hyvä hyvä
Päivitä arvostelu. Pelin ääni on kauheaa, se kuulostaa hämärältä ja rikki. Myös tämän pelin ohjauspainike on nyt rikki. En voi ohjata muuta kuin ajautua vasemmalle ja oikealle. Peli on nyt roskaa.
Ei anna lataa pelii.Ei anna minun ladata peliä
Aina kun on uusi kiertue, latausprosentti on aina jumissa 16 prosentissa, se on kamala
Mario Kart Tour Akcija wjx
Voi kuluttaa aikaa hyvin ja pystyy jatkamaan paljon eikä tarvitse odottaa
Parece un chiste... me compro el pase dorado y a las 2 semanas empiezan a pedir que compre desafíos premium...NINTENDO, un poco de respeto con los clientes o vas a terminar perdiendo como en los 90s. Eikö ole mitään tapaa sammuttaa ärsyttävät ponnahdusikkunat aina, kun voitat noin 50 kolikkoa? Jos pelasit tätä peliä tarpeeksi kauan, et välitä enää noista näytöistä.
Huono ja tunteeton ohjaus. Käytä rohkeasti (analogista) sormenpyyhkäisyä ohjaamiseen näytön painikkeiden sijaan, mutta se on liian epäherkkä. Drift-painikkeen sijaan sen pitäisi myös luonnollisesti ajautua, kun ohjaat liian lujaa ajonopeudellesi (kuten todellisuus). Vihaan pisteiden keräämistä jne., kun haluan vain hypätä suoraan seuraavaan kilpailuun. Voit kilpailla maisemassa, mutta muut näytöt ovat vain pystyasennossa, joten sinun on käännettävä näyttöäsi edestakaisin.
En näytä pääsevän itse peliin mukaan, se vain kertoo minulle, että se ei pysty kirjaamaan minua tililleni. Tämä näyttää tapahtuvan vain minulle, jonka tiedän... Joten en edes tiedä mitä voin tehdä.
KUN KOITAN ASENTAA NIIN LOPUS AINA ALOTTAA ALUSTA
Kulutus yli 20 taalaa, viikko työtä ja minä ja poikani työ. Saadaksesi 6 kultapiippua. Olimme niin innoissamme vain siitä, että he kaikki olivat autoja. Haaskaa kaikki syntymäpäivärahansa. Se on hauska peli, mutta SUURI huijaus.
Grafiikan on oltava hyvin realistista, jotta se keskittyy peliin. Mutta onko se kovin hauskaa 😁😁
Palasin muuttamaan luokitustani, koska ensin peli meni loistavasti, sitten kahden päivityksen jälkeen se alkoi laskea. Ennen ensimmäistä päivitystä käytin maksimiohjaimia, autoja ja purjelentokoneita, jotka menivät melko nopeasti, sitten tulee päivitys, ja nyt ne ovat paljon hitaampia. Sitten tulee toinen päivitys, ja olen kilpailussa, 1. sijalla, ja yhtäkkiä menetän kuljettajan hallinnan, eikä se mene minne ohjaan sitä, ja bum, häviän kilpailun. Tämä tapahtui muutaman kerran. Poistin sen jälkeen!!!
Tylsä ja kallis
Joo tykkään on hyvä peli mut oli TOSI vaikeaa päästä pelaamaan. Sit mun kaveri tuli kylää ja sai sen hetkessä auki niin tuli Tosi Tosi vihaseks. Muuten ehdotan
Voisitteko tehdä jonkun muun ehdotuksen Nintendo pelin puhelimelle tää ei oo mikä lemppäri.
Tämä on hauska yksinpeli, mutta moninpeli on rikki - Muut pelaajat näyttävät löytäneen tavan huijata ja pilata pelin. Valitettavasti Nintendo on myös päättänyt napata niin paljon rahaa kuin mahdollista... Melkein kiristävän 5 punnan kuukausittaisen kultapassin lisäksi on (onneksi tarpeettomia) kiristäviä sovelluksen sisäisiä ostoksia. Mutta nyt he ovat lisänneet "Premium Challenges" -lisämaksulla 5 puntaa JOKA KAKSI VIIKKOA! Ahne ahne ahne! 70 punnan jälkeen olen saanut tarpeekseni.
Tämä peli on koukuttava ja rakastan peliä En voi koskaan kyllästyä tähän peliin. paljon hauskaa!!!
Ah 51 mainos
P2P. tarvitse maksaa, että saa 200cc, Rubiineja on vaikea saada, joten niitäkin on maksettava. Peli nimeää oikeilla nimillä jotta ostosi tuntuvat vakavammilta overal täyttä paskaa koko peli. Kiitos Nintendo.
Happy Cooking 2: Cooking Games કેઝ્યુઅલ rjot
Pitää olla joku Nintendo tili monivei halua semmoista kun sit ei ole niin sitten pelaajia tulee
Mahdotonta Nintendo accounttia heti olla luomassa.
Peli on ok, mutta löysin vian tai kaksi. Pisteeni on itse asiassa korkeampi kuin mitä se ennustaa pelissä. Tästä syystä menetät edun, jonka voit voittaa ilman, että sinun tarvitsee ostaa toista tuotetta. Kaiken kaikkiaan hauskaa, mutta tämän asian kanssa on työskenneltävä.
Mario Kart Tour Actie lfz
Ihan kakka koska ei voi ladata
Tosi hyvä peli ei siinä mitään vikaa, mutta yksi tähti pois koska pitää luoda oma Nintendo tili jotta pelata voi pelata. Muuten erittäin hyvä peli! Jatka samaan malliin Nintendo. Upeaa että mariokart on nyt puhelimellakin pelattavissa maksutta! Ladatakaa ihmeessä!
Moninpeli on epätasapainoinen. Erittäin vaikea nostaa tasoa. Viive on niin paha pelin aikana, että et voi koskaan lyödä vastustajaasi ja useaan otteeseen en pystynyt edes käyttämään tehojani. Älä enää nauti moninpelistä. Päivitys: onko pelaajia hakkeroitumassa tähän peliin? Todennäköisesti. Jotkut pelaajat ovat voittamattomia kaikkia hyökkäyksiä vastaan. Älä tuhlaa aikaasi moninpeliin.
Tämä peli on loistava heti ykkösenä! Pian alkaa väsyttää! Ei uusia kursseja! Valtava valikoima kartteja ja kuljettajia (ovella on paremmat mahdollisuudet, jos maksat niistä) verkossa pelaamista on erittäin vaikea saada tasolle, koska taitoyhdistelmä on huono! Eli ppl, jotka kuluttavat suuria summia! Jatkan pelaamista ja maksan tilaukseni nähdäkseni pelin paranevan! 4,99 kuukaudessa Nintendon on annettava asiakkaille enemmän! Al haava olisi parempi, jos pystyisit ohjaamaan mikroautoa puhelimen liikkeellä! Haluaisin vastauksen Nintendon ppl:ltä!!
Mario Kart Tour Toiminta wue
Älä tuhlaa rahojasi sovellukseen, joka antaa pelaajien huijata!! Solo-tila on tylsä, sillä se on vain palkintojen vuoksi, eikä moninpeli ole edes pelaamisen arvoista, ellet huijaa kuten muut pelaajat.Siitä on nyt yli vuosi, ja moninpeli on edelleen täynnä huijareita, jotka käyttävät hakkereita, jotta he eivät joutuisi osumaan esineisiin, kaikki pelaajien käyttämä raha ja he vain antavat ihmisten huijata, se on sekaisin. He eivät saa minulta enempää rahaa. Se voisi olla parempi kunnollisella moninpelillä ja parempi tapa lisätä ystäviä
Kiva
Aina ei voita. Sen voisi korjata
Rakastan tätä peliä niin paljon, mutta korjaa moninpelihäiriö
Kilpailemme botteja vastaan, joten miksi tarvitaan viimeistä sekuntia ykkössijasta viimeiseen roskapostiin? Edit: moninpeli on buginen, täynnä huijareita, ja pelaajien on yhä enemmän pakko saada viikoittaisia saavutuksia. Älä aloita kuluttamaan rahaa tähän roskikseen.
Peli on suurimman osan ajasta kunnossa, mutta jokaisen uuden tapahtuman alussa minun on poistettava ja asennettava peli uudelleen, koska se kaatuu jatkuvasti eikä lataudu, joten en pääse peliin aina, kun se päivittyy.
Täyttä paskaa
Super hauska peli yksinkertaisilla ohjaimilla!
Ei yhteensopiva monien uusien puhelimien kanssa. Tarkista uuden laitteen yhteensopivuus. Ostin juuri uuden puhelimen ja se ei ole yhteensopiva. 8 vuotta vanha puhelimeni toimii kuitenkin... Outoa mitä Nintendo on tehnyt...
Olen pelannut julkaisupäivästä lähtien. Nopeasti poimia ja pelaamista mobiilipelinä se on 5 tähden helppoa. Täysimuotoisena MK-pelinä, joka voidaan lisätä franchising-sarjan historialliseen kirjastoon, ehkä 3 parhaimmillaan. Kaikki MK-soihdut, kellot ja pillit ovat siellä. Nintendon on työskenneltävä, miten hankit kuljettajia, autoautoja jne. Jos olen ansainnut kolikot/rubiinit, anna minun ostaa kenet tai mitä haluan. Ei satunnainen piirros, jota Nintendo sattuu tarjoamaan sinä päivänä. Toivottavasti tekevät muistiinpanoja
Upea peli, tuntuu oikealta Mario-kart-peliltä.
Viidestä tähdestä 2:een. Uusin päivitys 2.10.0 on rikkonut kuvataajuuden ja vakauden, nyt se toistaa puolet kuvataajuudesta ja ravistaa kartingia jatkuvasti, jolloin se ei pysty ohjaamaan kunnolla. Mitä tapahtui, se oli aiemmin silkinpehmeää. Alkuperäinen viesti: Loistava peli, ohjaimia on vaikea hallita, mutta drift-hallinta on loistava. Rakastaa haasteita ja vaihtelua
Tätä peliä voi pelata ilmaiseksi, jos lopetat tämän pelin pelaamisen, sinun on palattava tähän peliin Michael-tapahtumien takia sinun pitäisi palata tähän vatsaan kaikki pelissä nyt he eivät tönäise kasvojasi Michael-transaktioilla ja se on jotenkin helppoa silti saada rubiineja, mutta hän on silti vähemmän todennäköistä, että teet siitä rubiineja, mutta kyllä tämä peli on hämmästyttävä
"Dis on paras peli Marioveressa" sanoin vuonna 2019, kunnes sain uuden puhelimen ja Nintendo teki mahdottomaksi joko kirjautua sisään tai luoda uutta Nintendo-tiliä, koska siinä lukee "kirjoita tilisi lempinimi" tai "kirjoita tilit". syntymäaika" syötän sen, eikä se edes toimi, olen jopa yrittänyt luoda uuden Nintendo-tilin, mutta se vain kieltää minut ja sanoo "tällä sähköpostilla on jo tili" ja kuten näet aikaisemmasta arvostelustani, ei edes toimi, joten korjaa tämä Nintendo